Hírlevél marketing

A jó hírlevél aranyat ér!

home_redAz emailmarketing az utóbbi években nem vesztett népszerűségéből, erősen növekszik tudatos felhasználóinak száma. Itt azokat értem, akik előre tervezve próbálnak felépíteni valamilyen hírlevél stratégiát, amivel kiemelkedhetnek a levélszemét mindennapos áradatából.

Nem elég elküldeni a levelet, el kell érni, hogy elolvassák. Különben nem ér semmit az egész. Ha eléred, hogy címzettjeid jó arányban végigolvassák leveleidet, az azt jelenti, hogy időről időre eszükbe jutatthatod cégedet, újra és újra megszólíthatod őket. Ha ennek során meggyőzöd őket, hogy Téged érdemes választani, megtöbbszörözheted a megrendelők számát, vagy több visszatérő ügyfélre tehetsz szert.

Követő hírlevelek a korábbi ügyfelek számára

ok_redAzok az ügyfelek, akik már vásároltak, megrendeltek valamit, jó ismerősök. Már tudják milyen Veled együttműködni, nem kell mindent újra elölről kezdeni. A melegen tartott kapcsolat új megrendeléseket hozhat, tehát nem érdemes a korábbi vevőket magukra hagyni. A hírlevél remek eszköz lehet arra, hogy kikérd a véleményüket adott kérdésben, ami termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos. A döntéseknél remek támpont lehet a korábbi ügyfelek tapasztalata. Tájékoztathatod őket a cégnél történő fejlesztésekről, és persze arról, hogy azok mennyire hasznosak lehetnek számukra, a következő megrendelés alkalmával…

Egy jó hírlevél nem feltétlenül eladni akar

Ismerős a következő? “Szoktunk köremaileket küldözgetni, de soha nem jönnek megrendelések utána, úgyhogy kezdünk belefáradni!”

Ha csak úgy leírod a címzetteknek, milyen aktuális ajánlatod van, esetleg akciókkal kínálod meg őket, ne vedd zokon, ha leiratkoznak! A tájékoztatlan cégek többsége úgy véli, ha szerez egy hatalmas email listát, és kiküldi ajánlatát több ezer címzettnek, majd csak vásárol valaki… Ez azonban elég laikus hozzáállás.

A jó hírlevél ahelyett, hogy ajánlatokkal bombázná a címzetteket, inkább edukálja őket. Érdemes olyan információkat csepegtetni számukra, amelyek világossá teszik, hogy Te és céged a megfelelő választás. Jó a terméked? Írd körül miért érdemes azt választani a versenytársaké helyett. Közben vigyázz rá, hogy ne a termékről beszélj, hanem arról, milyen hasznot jelent az a potenciális ügyfél számára.

Rossz példa, mert a termékről beszél: “Hegesztőcsúcsaink wolfram-titanium ötvözetből készülnek, ISO minőségirányított körülmények között…”

Jó példa, mert az ügyfél hasznáról szól: “Hegesztőcsúcsaink hosszabb élettartammal, 4-szer annyi ideig szolgálják gyártási folyamatait, így ritkábban kell cserélnie őket. Ezért már középtávon is jelentős megtakarítást könyvelhet el…”

Ha ezzel a szemlélettel építed fel híreidet, sokkal többen olvassák majd érdeklődéssel, mert érdekesek, tanító jellegűek, és az olvasó hasznát szem előtt tartva magyarázzák az előnyöket.

Tanítsd meg tehát érdeklődőidnek, miért érdemes cégedet választani!

All in One” marketing és értékesítési eszköz:

E-mail-newsletterKimondottan kisvállalkozásokra fókuszálva mindent, amire csak szüksége lehet ahhoz, hogy önműködővé válhasson a cége értékesítése és marketingje, beépítettünk egyetlen, jól működő automatizálási gépezetbe, amely átveszi öntől a legkülönfélébb folyamatok végrehajtását.

Szoftverünk a nap 24 órájában gyűjti Önnek az érdeklődőket, konvertál belőlük vevőket, a vevőkből visszatérő vevőket, ügyfeleket gondoz; e-mailek, sms-ek, dm levelek és telemarketing segítségével kapcsolatot tart és épít, felméri az érdeklődést, nyomon követi az aktivitást, és folyamatosan és önműködően kihasználja az adódó értékesítési lehetőségeket.

Ez a rendszer egyszer és mindenkorra önműködővé teszi értékesítését, hogy Ön végre azzal foglalkozhasson, amit igazánfontosnak tart!

Értékesítési és Marketing Alapmodul

többet tud, mint bármelyik nemzetközi email marketing szoftver TELJES RENDSZERE!

“MRP” és “Műveletek”

Avagy hogyan lesz egy profi e-mail marketing szoftverből egy virtuális vállalat irányítására alkalmas rendszer?!

e-Commerce Modul

A pénz az eladásokból jön. Ezt illik NAGYON jól csinálni!

Több Csatornás Kommunikáció Modul

A hatékonyság és presztízs új magaslata!

Értékesítési CRM Modul

Személyes értékesítés ugyanabból a rendszerből, amellyel a TÖMEGEKET kezeljük! 

A hagyományos e-mail marketing a múlté. Ez a rendszer egyszer és mindenkorra önműködővé teszi cége értékesítését! Mostantól minden munkája EREDMÉNYT FOG HOZNI, mégpedig MARADANDÓT!